………………………..

Pruzas mi ruku

uzimam je

osjecam ispunjenje

kao da mi svojom rukom dajes sebe….

……………………..

Gledamo se u oci

sa tolikom zeljom

tvoje medno smedje

moje njezno zelene

toliko istine u njima

a ja ti dopustam da me citas 

jer zelim da sve znas….

…………………………………………..

Spustam glavu na tvoje rame

udisem te, jer te trebam

a onda u sebi zadrzavam dah

tako mi godis 

tako mi godi tvoj miris…

………………………………………

Dodirujes vrhovima prstiju moje usne

a ja osjecam sve skrivene zelje u njima

ljubim ti prste, jedan po jedan

i strah me polako napusta….

positiv
ima svasta da se kaze... al zakljucite sami....

14 komentara

  1. šta je ovo… ja o sexu, svo o sexu… ja malo sentiš postove počnem pisat, svi se raznježe… ljudi manite toga…

    mina, pjesmica je extra, budi neka osjećanja čak i u meni, kamenom, al nemojte mi to radit… i tebi i lujki ću poslat Dona… 😀

    da, to je onaj što mene ganja i prijeti mi da ne pišem sladunjave postove

Komentariši